Grekland nästa!

Äntligen är det något roligt och underbart att se framemot!
Vi har nämligen bokat resa till Rethymnon på Kreta första veckan i september!
Det ska bli helt underbart, för jag vet ju att våren kommer bli jätte tuff och då har jag en stor belöning att se framemot nu!


Tänk att bara få vara en hel vecka, bara sola, bada, äta gott, inga krav eller måsten. Så den 4 september bär det av med mamma. syrran och mormor! Fyra generationer som stormtrivs tillsammans och där alla verkligen behövde denna resan. För det är inte bara jag som har det jobbigt utan det påverkar alla runt omkring mig! Alla försöker hänga med i svängarna på alla läkarbesök, undersökning osv, men det är inte lätt när knappt jag själv hänger med.


Denna är resan är värd varenda krona efter all slit, svett och tårar!



Kommentarer
Postat av: Monique

Glad för din skull.Vilken bild,den får en att längta och känna välbehag. Sol.värme, härliga bad och bara njuta. Jag skulle också vilja åka NU!

2010-02-07 @ 08:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0