Det löser sig!!!

Då var det 2010 och ett nytt år med nya förutsättningar!

Alla har vi mer eller mindre tänkt över allt som har hänt under 2009 och funderat ut vad vi vill förändra till detta året. Vissa vill förändra mycket, andra lite och vissa inget alls. Jag tillhör väl den gruppen som vill att rätt mycket ska förändras detta året, framförallt har jag tänkt ut vad jag måste ändra på mig själv för att det ska bli lättare att hantera denna situationen både för mig själv och de runt omkring mig.

En av de sakerna är att jag måste bli bättre på att visa och säga hur det verkligen ligger till och inte bara hålla masken hela tiden och se glad ut för att ingen ska märka hur ont man faktiskt har den dagen till exempel. Det är inte alltid det bästa att bita ihop jämt och ständigt och låtsas som att ingenting har hänt.

Trots det nya året fortsatte lite av min otur från förra året då jag har fått en infektion i min sista visdomstand. Det räcker tydligen inte att ha haft problem med alla de tre andra utan den sista måste också jävlas. Så nu har min dosett fått tillskott på pencillin varje dag! Nästa torsdag ska den ut, även om det blir problem att gapa!!!

Men som jag brukar säga DET LÖSER SIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0