Jag har fått en ny " vän"!

Jag har fått en ny "vän" till natten. Denna ska precis som många andra saker få bli en del i min vardag för att den ska bli bättre och bättre.

 

 

Som många av er vet slutade min höger arm fungera mer och mer några dagar efter olyckan. Nu har det snart gått ett och ett halvt år sedan den la av helt! Detta har medfört en axel som hänger fram och orsakar smärta, men även allt stelare leder i fingarna i höger handen. Så förra veckan bestämdes det att det skulle göras en skena till handen som jag ska ha på natten för att räta ut fingrarna. På dagens schema stod därmed ett besök hos hand arbetsterapeuterna för att tillverka skenan. Här är resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0