Nu ska den sista visdomstanden ut.....

Idag är det dags att ta ut den sista visdomstand! Jag tillhör den lilla skaran av befolkningen som har haft problem med alla fyra visdomständerna och fått ta väck dom.

Börjar tröttna på att leva på flytande hela tiden nu, eftersom jag inte kan gapa tillräckligt mycket för att få in något som behöver tuggas. Så efter två veckor med denna dieten är det snart dags för en stor köttbit med tuggmotstånd. I vanliga fall klara jag att gapa lite mer än nu så att jag kan äta, fast att det tar längre tid. Kombinationen en infekterad visdomstand och problem med käkarna är inte lyckad precis.

Om två timmar är det iallafall dags att ta tag i den ena problemet och operera ut tanden! Hoppas jag kan gapa tillräckligt mycket så han får ut tanden när han har fått loss den! Ska faktiskt bli skönt att få väck den så att man har ett problem mindre att oroa sig för. Det är ju inte så att man inte har problem så man klarar sig precis...

Önska mig lycka till och håll tummarna för att jag kan äta riktig mat i helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0