Tulpaner och veckoschema!

Då var det söndag igen och med det dags att kolla almenackan och se vad om väntar nästa vecka!
Så här ser min vecka ut!

Måndag  Besök hos sjukgymnast Ia och arbetsterapeut Karin.

Tisdag  Ledig

Onsdag  Jag och mamma ska till Bodil på läkarbesök under eftermiddagen.

Torsdag  Besök hos arbetsterapeut Karin

Fredag  Ledig

Måste lägga in en bild på mina fina tulpaner som jag fick av två underbara vänner i slutet av förra veckan! De vet verkligen hur man ska göra mig glad. Jag har lite förkärlek till tulpaner nu i början av året, för man blir så glad av alla fina färger och former. Det är verkligen vardagslyx att ha en bukett tulpaner på bordet!!






Vad gör er glad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0