Veckoschema!

Då var helgen snart förbi och det är dags för en ny vecka full med nya utmaningar! För precis som ni går till arbete eller skola osv, så är rehabiliteringen mitt arbete för tillfället. Jag investerar i min egen framtid just nu för att i framtiden få ett meningsfullt arbete. Min helg har för övrigt bestått av ett besök hos min kusin på salongen och en myskväll med en underbar vän. Tack Anna att du finns och står ut med mig!

Nu är det dags för ett nytt veckochema, så ni kan hålla koll på mig och se vad jag lägger min energi på!

Måndag  Besök hos hand arbetsterapeuten Marie för att justera skenan och utvärdera hur den har hjälpt mig efter att ha haft den i två veckor. På eftermiddagen är det sedan dags för synkontroll hos optikern för att se så att inte synen har ändrats igen. Börjar bli väldigt trött på att det hoppar hela tiden, så jag hoppas att det är stabilt nu.

Tisdag  Besök hos arbetsterapeut Karin.


Onsdag  Möte


Torsdag  Besök hos sjukhustandläkaren.


Fredag  Massage


Blir så glad när ni skriver en liten kommentar eller skickar mail till mig, det värmer otroligt mycket ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv gumman! Det är alltid lika roligt att träffas! Älskar dig! Kram

2010-01-31 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0