En dag på havet!

Vilken härlig dag! Vid lunch tid idag fick Elin och jag en inbjudan att följa med min morbro och hans fru med ut på havet. Detta var ett erbjudande jag självklart inte kunde tacka nej till, så tillsammans med två friska person kunde vi två sjuklingar hänga på! Det såg nog lite dumt ut att Elin och min morbro fick bära och fixa allt, medan jag och Ewa (som har brytit 4 revben) stod och tittade på och hade allmänt nog med oss själva. Men men de fick ju alla fall nöjet att få tillbringa dagen i vårt sällskap, så lite nytta gjorde vi kanske....

När alla var på plats i deras båt Bamse, bar det iväg över havet till Bokö! Efter fem minuters åktur var vi på plats och jag som var lite nervös innan för att bli åksjuk kunde andas ut. Sen spenderades hela eftermiddagen i solen kombinerat med lite grillning av goda kycklingburgare och jordgubbar. Efter några timmar ute på havet var Ewa och jag sen väldigt nöjda över vår insats och började sakta längta hem till våra soffor, så då satte vi oss i båten igen och styrde kosan in mot matvik igen!



Jag och Elin solar och äter hamburgare,
frys kyllingar som vi är såg vi alltid till att ha en handduk eller tröja nära till hands!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0