En ny vän!

Ni ska få den stora äran att få träffa en ny vän till mig!!!
Efter att mamma hade hämtat hem mig från sjukhuset då när jag var dålig och var inlagd några dygn, låg jag helt utslagen i min säng på eftermiddagen. Då jag hade legat där någon timme kom min syster Ida hem och tittade genast in huvudet genom dörröppningen för att se så att jag levde. När hon hade välkomnat mig hem och kramat mig tog hon helt plötsligt fram något bakom ryggen. I hennes hand fanns helt plötsligt en ny vän att ta till då jag tyckte livet var förjäkligt och inte visste vad jag skulle ta vägen...



Träffa Hugo en fluffig, mjuk och kramgo liten hundvalp, som till skillnad från en vanlig valp bara kräver kärlek men varken mat, vatten eller promenader. Nu har den fått en given plats i min säng då den har kommit att betyda en hel del, då jag vet att den gavs till mig av mycket kärlek. Den var till stor hjälp ska ni veta när man var halvt död och tyckte lite synd om sig själv!


Kommentarer
Postat av: Familjen Lundin/Haagensen

Vilken söt å lurvig liten vän du fått... Ser verkligen kramgod ut!



Vilka härliga dagar du har vännen!



Snart kommer vi upp till Blekinge å då ska vi umgås en massa, längtar sååå!



Kramar från oss tre

2010-07-15 @ 08:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0