Ett liggunderlag i solen!

Du härliga sol!!!!!
Nu har jag äntligen fått använda mitt inköpta strand kit, mitt liggunderlag, min flytsnabel och min snygga strandväska. Denna helgen har jag nämligen avancerat från en sjukhussäng till min soffa till ett liggunderlag på stranden! Härligt att äntligen få vara ute lite i värmen och få lite frisk luft, på stranden är det enda stället som jag inte behöver ligga i skuggan utan kan krypa fram i solen. Där blåser det iallafall så man blir inte lika yr i bollen som man blir i trädgården. Premiär doppet har inte kommit ännu, då vi kom överens om att jag skulle vänta några dagar så jag inte får en ny infektion.

Till alla er som har sagt att jag ska ta det lugnt och inte pressa mig för hårt för att orka, så kan jag tala om för er att jag faktiskt känner mig som en riktig filbunke. Jag tar det så lugnt och behagligt ska nu veta, är faktiskt nästan förvånad över mig själv. Det kan ju bero på att jag faktiskt inser att kroppen är väldigt väldigt trött efter den här pärsen.... Skam den som ger sig, snart är jag tillbaka igen som blixten själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0