Semestertripp till Falkenberg!

I morgon drar jag, mamma och pappa iväg på semester i fyra dagar till Falkenberg. Denna sommaren har mestadels gått åt till att vara hemma och göra utflykter här omkring, pga min infektion strax innan vi skulle gå på semester. För att komma iväg lite bokade vi därför en liten tripp till Falkenberg, där vi ska bo på ett lägenhetshotell.

Från Falkenberg blir det även en tripp till Ullared, på pappas begäran. Detta kan låta lite konstigt men han uppskattar faktiskt att gå där inne, han har liksom allt samlat under samma tak. Sen köper han en årsförbrukning av kläder, sen slipper han gå i någon affär under resten av året. Rätt smart egentligen, fast jag hade nog saknat att aldrig få gå och vara glad för en tröja här hemma osv.



Annars har vi inget mer bestämt under denna trippen, utan får ta dagarna som de kommer. Ibland är väl det som kallas för semester, eller vad säger ni???????


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det underbart mysigt på semestern! Skönt att komma iväg lite, och jag håller med om att det är semester att bara ta dagarna som de kommer! Saknar dig, ses snart snart hoppas jag! Puss

2010-07-29 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0