Peppningsbrev!

Idag damp ett handskrivet brev adresserat till mig ner i brevlådan och inuti det fanns ett jättefint kort och en liten tablett ask. Det visade sig när jag hade läst vad det stod att det var från Rosa och Micke, en underbar vän med sambo. Brevet var en kämpa på present med lite peppning att jag skulle fortsätta kämpa och klara av detta! Som ni alla vet har det varit väldigt jobbigt ett tag nu, därför värmer det verkligen i hjärtat när någon gör det där lilla extra! Tack än en gång för brevet och tröstgodiset blev verkligen super glad, ni betyder så mycket för mig ska ni veta!!!

Blir så glad när det dyker upp något oväntat som förgyller ens dag, tänk att något så litet kan betyda så mycket...

 


Så här såg den gulliga baksidan av asken ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0