En underbar present!

När jag fyllde år frågade många vad jag önskade mig.. För många är det en självklar fråga att svara på, men för mig var det inte längre självklart att önska sig saker. Visst stod några saker på listan, men även saker man inte kan ta på. En sak som jag sa spontant att jag önskade mig, var att få gå ut och dansa en kväll! Det är inget jag prioriterar varje helg, eftersom det kräver väldigt mycket energi av mig. Så det blir bara vid speciella tillfällen som det är värt det.

Underbara vänner och syster som man har gjorde att önskan gick i uppfyllse och ordnade det i födelsedagspresent till mig. Nu har kvällen äntligen kommit då vi ska gå ut på mina vilkor och inte tvärtom. Oftast är det ju jag som måste anpassa mig till omgivningen då det är jag som har andra förutsättningar, men ikväll är det tvärtom. För en gångs skull är jag precis som resten av gänget och inte den som sticker ut. 

För att orka så länge som möjligt ikväll står det vila på schemat hela långa dagen, förutom då jag ska ner till stan och bli sminkad! Känns lite konstigt att bara få vara och att alla ordnar och fixar, tänk vad underbara vänner och familj man har som alltid ställer upp.

Tack Ida, Elin, Josse, Anna och Sara för att ni gör detta för mig! 


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken härlig present! Hoppas att kvällen va helt underbar!



Jag saknar dig min vän!!



Puss puss

2010-03-21 @ 09:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0