En fantastisk kväll!

Igår kväll fick jag uppleva en glimt av mitt gamla liv! Innan olyckan var jag ute och dansade mycket på helgerna och levde ett väldigt aktivt liv. Det livet har blivit utbytt till ett betydligt lugnare för att kroppen ska orka! Många av er som ser mig till vardags ser mig oftast utan smink och allmänt trött ut, men nu ska ni får se bilder hur jag kan se ut sminkad och staylad! Tack än en gång Sara för den fina fina sminkningen, trivdes jätte bra i mina mörka ögon!





När klockan slog sex skjutsade mamma mig till stället där vi skulle vara under kvällen innan vi gick ut. När jag kom in där stod de alla fyra uppklädda och fina och serverade en liten drink. Efter det fick jag se den vackra dukningen med rosor på hela bordet och massor med ljus. De hade verkligen tänkt på att allt skulle bli så bra som möjligt med bordsplacering på kanten så att jag skulle se alla till att bjuda på min favorit efterätt marängsviss! Till middag serverades jättegod paj, sallad, sås och bröd! Kvällen fortsatte sen med mycket snack, spel, presentöppning osv, väldigt lyckat allting. Tack Josse för den fina presenten, du vet precis vad jag klär i!  Efter det bar det in till stan för att skaka lite rumpa på dansgovet. Sen var det en trött men mycket nöjd och lycklig Therese som störtade ner i sängen! För just då fokuserade jag enbart på allt det roliga och inte det som väntade dagen efter...







Här är mina fyra änglar som gjorde denna kvällen möjlig!







Vill tacka alla inblandade för att ni gjorde detta möjligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad glad jag blir för din skull. snygg var du också :D

2010-03-21 @ 21:53:39
URL: http://angelicaeff.blogg.se/
Postat av: Maja

Gumman du är alltid lika vacker, med som utan smink! Riktigt kul att få se dig stylad och höra att ni hade en toppen kväll :) det gör mig så glad att läsa! Du är verkligen värd det! Hoppas jag kan hänga med någon gång o få dela en sådan kväll med dig!!! Ha en bra kväll o vecka! Syns o hörs, Love you! Puss

2010-03-21 @ 22:16:15
URL: http://mayyah.blogg.se/
Postat av: Josse

Tack för att vi fick göra detta för dig..Älskar dig vännen!!

<3

2010-03-22 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0