Veckoschema första veckan i mars!!!

Här kommer en vecko favorit i repris! Några av er kanske tycker det är tjatigt, men många andra tycker det är bra när de kan hålla koll på mig. Då kan de ringa på en ledig dag osv, så därför kommer jag fortsätta lägga ut en gång i veckan!

Måndag  Besök hos arbetsterapeut Karin

Tisdag  Akupunktur hos sjuksköterska Monica

Onsdag  Träffa en vän!

Torsdag  Ledig

Fredag  Massage


Nu får vi hoppas att veckan inte blir så maffig som den förra, har varit helt slut hela helgen! Den storsta delen av helgen har jag legat i soffan och sovit, men vi hann även med ett besök hos min underbara mormor och morfar i söndags! Alltid lika mysigt!


Tusen tack för era kommentarer på förra inlägget, bara fortsätt att komma med förslag! Tänk på att jag inte kan skriva förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0