Betyder mkt...


En sak har jag i allafall tur med och det är att jag har fantastiska människor runt omkring mig! Tack för alla samtal, alla kommentarer, alla mail, sms och vänliga gester denna veckan, det har verkligen betydit jätte mycket. Är så glad att jag har så många runt omkring mig som gör att man får energi och orkar kämpa vidare. Alla har sin plats och hjälper till på olika sätt! Familjen, släkten, Nelly och vännerna ställer upp både praktiskt och känslomässigt! Ni som läser genom att göra bloggen betydelsefull, då jag känner att den betyder något för någon annan än mig. Alla ni andra skadade som gör att man inte längre känner sig ensam i att vara skadad och man kan utbyta erfarenhet med! Tack vare skadan har jag träffat människor som jag troligtvis aldrig någonsin hade stött på annars och där vissa har blivit väldigt nära vänner, vilket jag är väldigt tacksam över!

Ni alla betyder mycket ska ni veta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0