Bröllop lördagen den 15 maj 2010!

Igår var dags för det första bröllopet i vårat tjejgäng, Jessi och Alex skulle bli herr och fru Sandelin. Varje gång man ska iväg på någon tillställning vill man att folk ska tänka att man är som alla andra, därför åker sminket på och håret görs vid och den fina klänningen åker på. Det alla inte vet är hur mycket arbete det är bakom en sådan dag, alll planering för att få allt att gå ihop och all vila för att orka med hela kalaset. Man sätter på en fasad att allting är bra fast det egentligen inte är det och detta är en roll som man blir väldigt duktig på att spela efter ett tag! Det enda som avslöjar hur trött man är och hur ont man får är då man tittar mig in i ögonen, iallafall de som känner mig avslöjar mig på det sättet! Tänkte att ni skulle få se hur jag ser ut när fasaden att allt är bra är på!







Cermonin i kyrkan var jätte fin och ögonen tårades när de gick mot altaret! Efter det var det dags för fotografering utanför kyrkan och det var gott om folk som fotograferade kan man ju säga. Sen bar det av mot Mörrum där festen skulle vara och där vi skulle vänta in brudparet. Efter en stund kom de in glidandes i sin flotta bil och festen påbörjades. Kvällen bestod av god mat, tårta, present öppning, trevligt sällskap och dans!
Tack Jessi och Alex för att jag fick vara med och dela er stora dag med er!!

Brudparet!




Kommentarer
Postat av: Malin, Ronald å Moa

Så fin du var gumman! Så fin klännimg å så fint ditt hår var, hela du vara verkligen superfin!

Tittar man bara på bilderna så ser man inte hur mycket du får kämpa, så dina ord stämmer verkligen! Men vi vet å vi tycker att du är en riktig kämpe å hjälte!



Älskar dig!

2010-05-17 @ 13:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0