Wii kväll!

Jag bara älskar min morfar och mormor! De är verkligen helt fantastiska och vi har alltid så roligt tillsammans. De är aldrig komplicerat när man träffas, utan man bara är tillsammans och kan både skratta och gråta! Ni ställer alltid upp för oss, med både det ena och det andra och sist men inte minst ni har ett väldigt stort hjärta! Tack för allt ni gör för oss!





Igår kväll körde den lilla röda Saaben in på vår uppkörsel för att träffa familjen Arvidsson. Förutom en massa kramar när de kom innehöll kvällen god mat/dessert och en massa Wii spelande. Först ut var Wii tennis där jag krossade allt motstånd, sen var det dags för morfars favorit Wii bowling. Här var vi väldigt jämna allihopa, så nästan alla vann en varsin gång. De mesta pengarna i potten gick till dock till Sölvesborg med mormor och morfar, nu låter det nog som det är mer pengar än det var nu. För att höja spänningen satte vi nämligen 5 kronor var per serie! Detta var precis vad jag behövde, en enkel men helt underbar kväll!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin, Ronald å Moa

Låter som en helt underbar kväll gumman.... Men med en sådan underbar familj som du har kan ni ju inte få det annat!

Vi får oxå ta en wii-kväll/dag när vi är uppe till blekinge, hade varit superskoj!



Saknar dig!



Massa kramar från oss tre

Ps.Moa skickar dig en slängpuss, glöm inte att fånga.. :O)Ds

2010-05-09 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0