En fint mail!

Ibland undrar jag vad jag har gjort för att ha förtjänat så många fina och värdefulla personer som bryr sig runt omkring mig. Idag blev jag påmind om detta när jag loggade in på min mail, där fanns nämligen ett mail från ett namn som jag inte kände igen. Jag öppnade mailet och där fanns ett brev från en tjej i min sjuksköterske klass, hon hade hittat min blogg och fått reda på vad som hade hänt mig. Hon beklagade vad som hade hänt och skrev massa fina ord om hur jag kämpade, vilket gjorde mig så rörd.

För jag tänker själv inte på att jag är en kämpe eller hur jag orkar ta mig igenom alla motgångar, utan jag bara gör det. Man är som ett ånglok som bara tuffar på oavsett vilka hinder som är i vägen, visst blir man ibland skadad när man går emot vissa stenar men man lagas och tuffar vidare. Därför får man sig en tankeställare när hör så fina ord om sig själv och de gör en alldeles varm inombords. Tack alla ni som har mailat mig och vill ha kontakt, blir så glad!

Du gjorde min dag idag Hanna, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0