Ladies night 2010!

I morgon är det dags för något som jag har väntat länge på! Jag och ett par vänner ska och titta på " Ladies night" i Karlskrona i morgon kväll. Detta är en kväll som kommer att ta mycket energi från mig och gör att smärtnivån ökar, men det är värt det. Ibland får man satsa på saker fast man vet hur mycket man får böta efteråt för att man hade kul.

Det gäller bara att prioritera och planera hur man ska lägga upp dagen innan, för att slösa så lite energi som möjligt innan kvällen. Kläderna är sedan igår framme för att slippa göra sista minuten ärende i morgon och smyckena är valda. Så i morgon är det bara dusch och göra sig iordning med smink och hår kvar!

Nu håller vi tummarna för att vi får en fantastisk kväll i morgon som kommer att finnas kvar i minnet länge!


Kommentarer
Postat av: Anita

Hej..

Såg att du ska gå på Ladies Night.. du kommer att få en helt underbar kväll. Jag och min dotter var på den när de var här i Gävle den 23 oktober och vi hade en helt suverän kväll! Njut,njut och åter njut av kvällen.. Både jag och min dotter (20 år) var helt saliga efter den kvällen. Ha det underbart. Anita

2010-11-19 @ 22:18:18
Postat av: Anonym

Hoppas du får en toppenkväll! Kram Ann

2010-11-20 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0