Mitt bästa köp!

Tack vare min skada, så har jag ju fått dålig balans och sämre kraft i mitt höger ben. Detta gör att jag trillar då och då och tappar lätt balansen då benet viker sig inåt. För att inte bara sitta inne om dagarna så går jag en timme varje dag, vilket inte är helt lätt nu med snö och is. För att inte behöva vara så rädd när jag är ute och går att jag ska trilla, så har jag inhandlat isdubbar att ha under mina skor.

Bara att hitta ett par som jag inte tappade balansen i har varit ett projekt. Först provade jag i sportaffären sådana med dubbar både fram och bak, men benet bara vek sig av dom åt sidan. Därför uteslöts den modellen, så istället bestämde vi oss för att åka till apoteket och där hade de en modell med dubbar bara på hälen. Dessa var helt perfekt så nu har dom suttit på mina fötter när jag är ute i två dagar. Det funkar verkligen jättebra och jag känner mig mycket tryggare. Ville bara rekommendera detta för er med lite dålig balans eller er som är rädd för att trilla!  



Kommentarer
Postat av: Monique

Hej!

Tack det var ett bra julklappstips och så bra att du testat och kan ge oss tipset vidare.

Vi ses ...

2010-11-25 @ 18:32:29
Postat av: A

Hej!



Vilken fin blogg du har, här kommer jag att titta in oftare.

Jag är själv svårt sjuk och har en kropp som inte fungerar som den ska. du är en riktig kämpe och med den kämparglöden du har så ska du se att du kommer att komma långt.



Var rädd om dig!



Kram

/Anna



2010-11-27 @ 13:20:34
URL: http://www.nogg.se/TheLifeOfMine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0