Nytt veckoschema!

Helgen har bara försvunnit iväg som vanligt, men denna helgen har jag ändå hunnit med lite grejer. I fredags var vi bjudna på gåsmiddag hos mormor och morfar, för er som inte är från skåne så är det tradition vid Mårten gås. Vi var samlade hela släkten och hade det hur mysigt som helst. Älskar verkligen när vi är samlade alla, man blir så varm och glad inombords. Sen var det hem och vila på lördag förmiddagen för på eftermiddagen var det dags för ljusparty hos min underbara vän Rosa. Jätte trevligt med god fika var det, dock var det inte så mycket jag kunde köpa imed min astma så klarar jag inte doftljus. Idag har vi firat pappa på fars dag och återupplevat gamla minnen med pannkakstårta till lunch, gud så gott.

Då var det dags att börja med veckoschemat igen, för att ni ska se var jag håller hus. Detta är ju första riktiga veckan igen efter operationen, så vi får hoppas att kroppen orkar med veckans planer.

MÅNDAG  Besök hos Anki på rehab och promenad med en vän!

TISDAG  Telefontid med överläkaren i Jönköping för att diskutera operationen.

ONSDAG  Träff med COGMED gruppen.

TORSDAG  Frukost med vännen Linda och akupunktur hos sjuksköterska Monica.

FREDAG  Ledig

LÖRDAG  Ladies night med vänner i Karlskrona.

SÖNDAG  Ledig, soffdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0