Fredagsmys!

Nu är det äntligen dags för fredagsmys!
Ännu en vecka är bakom oss, vilket känns väldigt skönt kan jag ju medge. Trots att denna veckan har varit lugn jämfört med hur mina veckor brukar se ut, så känner jag mig tröttare än någonsin. I eftermiddag var det till och med så att jag inte klarade av att hålla mig vaken när jag läste en skvallertidning, då är det illa för då behöver man ju inte precis använda så många hjärnceller! Antar att jag är trött efter semestern, kroppen har väl vant sig vid i att ta det lugnt nu. När den då inte får lov att ta det lugnt reagerar väl den genom att bli helt slut!

Nu hoppas jag att ni har bunkrat upp där i soffan med något gott att äta och smaska på till Idol. Jag har iallafall köpt min lilla godispåse och hyrt mig en fredagsfilm till efter Idol. Det är så en fredagskväll ska se ut, utslagen i en soffhörna med myskläder! Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0