Kreta here we come!

Nu är det bara någon timme innan det bär av mot några släktingar i Svedala, för att tillbringa natten där i med vi flyger så tidigt i morgon! Allt är nedpackat och väskan är vägd med en startvikt på 11 kg. Det är enda som fortfarande är halvöppet är handbagaget, där det fortfarande finns plats till en och annan liten pryl. Förmodlingen har man väl som vanligt packat ner för mycket kläder med mera, men man vet ju aldrig hur varmt eller kallt det blir. Alla mediciner och intyg är iallafall med i väskan, vilket faktiskt är det viktigaste! 

I morgon klockan sex lyfter planet från Sturup påväg mot Kreta och därmed Chania. Efter att vi har kommt fram så är det en timmes resa i buss till den lilla kuststaden som vi ska bo på en vecka, Rethymnon. Förhoppningsvis får vi en underbar vecka med mycket sol och värme!

Som ni säkert förstår så kommer jag inte skriva några inlägg från och med i morgon och en vecka framåt. Ni får istället vänta på att jag ska komma hem, för då ska jag dela med mig av bilder och saker som vi har upplevt! 

Ha en underbar vecka här i Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0