Min överraskning i bilder!

Nu kommer överraskningen som jag berättade om i måndags! I måndags kväll var jag, pappa och Ida i Kristianstad på en bilfirma och tittade på en sån bil som jag behöver och allt kände helt rätt med den här bilen, så jag slog till med pappas goda omdöme! Idag var det dags att hämta bilen och betala den, så i eftermiddags så blev den min även på pappret!

För er som är intresserade vad det är för modell, så är det en Nissan Qashqai Acent -07! Tro det eller ej så körde jag faktiskt själv hem från Kristianstad, med mamma tryggt i passagerarsätet! Det kommer väl ta lite tid innan klumpen av ångesten i magen försvinner, efter att inte ha varit på vägarna på två år och senast jag körde var ju dagen då olyckan hände. Nu tvingas jag iallafall ta tag i det, vilket kan leda till en mer självständigare vardag och att ta tillbaka en frihet som togs i från mig.





För att kunna se de små bilderna större, så är det bara att klicka på dom så förstoras bilden!






Min älskade syster hade fixat marängsviss och köpt en lyckovätte till mig, för att fira bilen igår!



För att göra det bästa av tiden i Kristiastad så passade vi på att träffa en underbar vän till mig, Anna. Först blev det en rundtur i deras nya lägenhet och sen blev det en lunch på stan!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh, vad roligt, Grattis :)

Jättefin bil!!

2010-09-01 @ 21:11:38
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Josse

Vilken pärla.. Hoppas på en åktur efter er semester..=) Puss

2010-09-01 @ 23:30:36
Postat av: Johanna ErikDahlbergsvägen:)

Åhh vilken fin bil, va glad jag är för din skull:)

Marängsviss de får ju mig att tänka på den goda tiden när du, jag och Therese jobbade på Erikdahlbergsvägen:) Sakna den tiden jättemycke:( Kramar Johanna

2010-09-02 @ 18:51:02
Postat av: Ronne, Malin & Moa

Wow, vilken häftig bil! Superfin! :)

2010-09-03 @ 09:56:40
URL: http://vartlillaknyte.blogg.se/
Postat av: Monique

Lycka till med mer "frihet". Det kommer att gå riktigt bra!

2010-09-08 @ 11:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0