Ny vecka!

Då var det dags för en ny vecka och hösten är här med stormsteg, vilket gör att kvällarna blir mörkare och mörkare. Så nu är det bara att krypa upp i soffan med en filt, en kopp te/kaffe och med tända ljus på bordet! MYSIGT!

MÅNDAG   Besök hös handarbetsterapeut Marie för genomgång av rörelseträning med hand och arm!
På eftermiddagen är det dags för besök hos arbetsterapeut Karin.

TISDAG  Start för träning hos sjukgymnast Ia i gymnastiksalen!
Telefontid hos överläkare Mats i Jönköping, för beslut om operation!

ONSDAG  Besök hos sjukhustandläkaren Pontus och compani för kontroll.
Möte med Yvonne!

TORSDAG  Akupunktur hos sjuksköterska Monica!

FREDAG  Fira min morbro med fru och min kusin David på kvällen!

 David Andreasson

En bild på min kusin David som fyller 18 år på söndag! Det har alltid varit han och jag, när vi var små tog jag hand om honom men nu är det väl mer omvänt att han har börjat ta hand om mig! Fast du egentligen är stor nu, kommer du nog alltid att vara lite minstingen ändå som man gärna vill beskydda. Det är bara att inse! Jag älskar dej kusinen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0