Veckoschema!

Denna veckan är till ända och det är dags att påbörja en ny! Speciellt för denna veckan är att det är den sista veckan i september och en annan sak som händer är att mamma och min morbros fru fyller år! Ett stort grattis till er båda!

Snart går vi in i oktober månad, som rent ut sagt kommer bli ett helvete. Så mycket att hinna med, men så lite energi. Detta är saker som jag visste att jag behövde gå igenom, bara synd att allt hamnade inom samma 30 dagar. Så är det, bara att kämpa på!

MÅNDAG  Besök hos Thomas List på tandläkarhögskolan i Malmö.

TISDAG  Träning i gymnastiksalen med sjukgymnast Ia och sen lunch med Jenny i stan.

ONSDAG  Massage och kalas för mamma!

TORSDAG  Lunch med Josse.
Under eftermiddagen besök hos kuratorn Anki och arbetsterapeut Karin.

FREDAG  Första gången med COGMED gruppen. Dataprogrammet jag berättade om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0