Ändrade planer!

Som jag skrev i fredags så blev ju mitt besök till käkkirurgen i Lund avbokat på grund av att de hade en akut operation. Visst det är ju självklart att akuta ärende ska gå först, men då ska de ha en ny snabb tid att återkomma med för de dom avbokar.

Dagen idag har istället gått till att sitta i solen och en promenad med pappa, snacka om att njuta. Bara tråkigt att myrstackarna i mina ben inte riktigt har velat gå över under dagen. Brukar ha det på morgen men sen brukar det gå över en halvtimme efter tabletterna är intagna. Idag var det premiär för att prova en ny tablett som ska vara samma substans som den gamla (Oxycodonen), men skonsammare mot magen. Vi får väl se i veckan om krypningarna fortsätter och i såfall titta på om det är tabletterna som orsakar det!

Bara en liten uppdatering om min dag, hoppas att ni med har haft en skön dag i solen! I allafall efter jobbet ni som inte är hemma på dagtid!



Kommentarer
Postat av: Ulrika Sjögren

Hej, ett tips är att börja ta magnesium tabletter de tar bort krypningar i ben och ofta hjälper de mot migrän också. För mig så halveras styrkan när migränen kommer om jag tagit magnesium regelbundet. Det är nämligen stress och kronisk smärta som gör att man får magnesiumbrist. 350 mg bör man få i sig varje dag. Om du tar för mycket kissar du ut överskottet så det är inte farligt. Ha det så bra! Mvh Ulrika

2011-04-18 @ 17:22:15
Postat av: Tessan

Tack Ulrika för ditt tips! Vad skönt att du har halverat migränen tack vare det! Brukar du ha mycket krypningar i benet också? Vet inte om det är för de nya tablettern, det står som biverkning när jag tittade igår kväll. Det är jobbigare än man tror att ha en mystack i benen, så vi får väl se hur länge jag står ut. Tack för din hjälp och tips både med detta och ögonen! Glad påsk! Kramar Therese

2011-04-19 @ 16:18:41
URL: http://enoskrivenframtid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0