Sommardäck!

Idag har min älskade pappa bytt däck på min bil, vinterdäcken är väck och utbytta mot sommardäcken. Jag säger bara halleluja vad tyst och behagligt det är! Primärturen är gjord för mig och mamma och min hjärna skriker av lättnad, för när man har kognitiva problem är det rena semestern att slippa ljudet från vinterdäcken. För att avhjälpa problemet har jag ju kört med öronproppar hela vintern. Då man har kognitiva problem är det svårt att koppla bort alla ljud runt omkring en och bara lyssna på det man gör, som tex bilen. Jag kan koncentrera mig mycket mer på körningen när jag slipper alla ljud runt omkring. 

Hoppas ni med i hela landet slipper vinterdäcken snart!

 
Såhär glad är jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0