Tänkvärt!

Fick ett tänkvärt mail från min älskade mormor idag, som jag tänkte dela med mig av!

F
örst hade jag problem med att komma ur sängen

View image001.jpg in slide show


Jag var stel i nacken

  View image002.jpg in slide show


Jag tvättade håret och fick ingen ordning på det

View image003.jpg in slide show

Det kändes som om jag hade baksmälla, fastän jag inte drack en enda droppe igårkväll

View image004.jpg in slide show
 

Min nya diet verkar inte fungera
 
View image005.jpg in slide show
 

Jag sträckte mig när jag försökte träna
 
View image006.jpg in slide show

Min nya hatt såg mycket bättre ut i affären

View image007.jpg in slide show

Jag tappar bort saker ....


View image008.jpg in slide show


Min boss gick hårt åt mig på jobbet

View image009.jpg in slide show



Det ösregnade på mig på lunchen


View image010.jpg in slide show

... och min lunch ville inte stanna nere


View image011.jpg in slide show

Det känns som om jag sitter fast

 View image012.jpg in slide show


Objudna gäster dök upp vid middagstid


View image013.jpg in slide show


Dessutom känns det som om jag håller på att få flunsan

View image014.jpg in slide show

... för att inte tala om när jag är ensam på natten, då tycker jag att jag hör ljud nere i källaren


 View image015.jpg in slide show


Det kanske blir bättre i morgon!!

 

Dagens tanke:


View image017.gif in slide show

Hantera alla stressiga situationer som en hund.

Om du inte kan äta det eller leka med det,

bara kissa på det och gå din väg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0