Veckoschema!

Då var det söndag igen och jag säger det åter igen, gud vad veckorna går snabbt. Känns som det bara är måndag och fredag, men det är väl bra på ett sätt att det går snabbt. Nackdelen är att det är svårt att njuta av stunden när det går så snabbt, det där med mindfullness ni vet. Jag köper hela konceptet och det där, men det kräver nog väldigt lång träning innan man klarar av det. Jag njuter av att vara i stunden när jag är ute och går, stannar upp en stund och tittar över havet. Men även då så finns tankar på saker som är jobbigt och som jag har gjort eller ska göra. Man är ju inte helt i stunden fast att man är det, förstår ni vad jag menar?

Nu får det väl vara nog om detta, planerna är nämligen en promenad, middag ute med några vänner och bio ikväll. Vi ska se filmen "Hur många lingon finns det i världen". Den handlar om att vara annorlunda och om en kille som upptäcker hur fantastiska dessa människorna är, när man väl vågar och vill lära känna dom.

MÅNDAG  Laserbehandlingen + fika med en vän!

TISDAG  Besök hos sjuksköterska Monica + lättgympa + tjejträff.

ONSDAG  Besök hos Anki.

TORSDAG  Sjukgymnastik hos Ia.

FREDAG  Besök hos arbetsterapeut Inga-marie, som jobbar mycket med kognitiva svårigheter.

LÖRDAG  En vän kommer hem från Luleå, tjejträff!!!

SÖNDAG  Ledig

Ha en fantastisk vecka, ut i solen med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0