Första arbetsprövningsveckan för hösten!

Nu är sommaren verkligen slut, förra veckan började ju rehab med mera och denna veckan är det dags att börja arbetspröva igen. Ska bli skönt när allt är igång och man har kommit in i det igen. För just nu är det en liten klump i magen, man känner sig som en nybörjare igen. Jag hann ju inte med så mycket på de fyra veckorna jag var där innan sommaren, skönt att ha träffat alla innan men nu gäller det! Vill veta vad jag klarar av och orkar, alla undrar men inte ens jag vet. Nu ska jag äntligen få veta, men det gäller att våga. Man måste våga att vara annorlunda och prova på sitt sätt, för det jag lärde mig på utbildningen funkar inte riktigt!

Här kommer veckans schema!

MÅNDAG  Klipptid och besök hos sjuksköterskorna Monica och Ute.


TISDAG  Sjukgymnastik hos Ia.


ONSDAG  Arbetsprövning 2 h.


TORSDAG  Arbetsprövning 2 h.


FREDAG  Arbetsprövning 2 h.

Ha en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0