Första veckoschemat för hösten!

Från och med idag är min semester slut och det är åter dags att kämpa sig tillbaka, för att få den vardag och livet som man vill ha igen. För det är just det jag gör just nu, försöker att bygga upp det som är viktigt i livet för mig. För nu vet jag vad jag vill att mitt liv ska bestå av och vad som är viktigt. Det visste jag inte innan olyckan förutom att jag ville läsa till sjuksköterska, allt annat flöt mer på bara. Nu vet jag att man kan komma dit man vill även om det finns hinder i vägen, det gäller bara att aldrig ge upp.  

Då var det dags för höstens första veckoschema och det är mycket spännande som väntar inför hösten, då jag fortsätter min arbetsprövning, att vara ledare för en gympa grupp för funktionshindrade med en vän, sjukgymnastik, besök i Lund och Jönköping och mycket mycket mer. Allt är inte särskillt roligt, men något som måste göras för att bli bättre eller att få mindre smärta. Denna veckan drar rehab igång igen, för att nästa vecka följas av arbetsträning!


MÅNDAG  Besök hos arbetsterapeuten Karin och hos sjukgymnasten Ia.

TISDAG  Tjejträff med tjejgänget sen högstadiet.

ONSDAG  Ledig

TORSDAG Ledig

FREDAG  Besök hos käkkirurgen i Lund, för att utvärdera resultatet av käkoperationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0