Mat och sovklocka!


Då var man tillbaka i verkligheten igen, så härligt att ha en vardag igen! Jag gillar att ha struktur och att vara igång, det svåraste är bara att hitta en balans. Idag när jag var på jobbet kändes allt så bra, alla var så glada att träffa varandra och jag ser framemot höstens stora utmanningar. Sen när jag kom hem insåg jag hur mycket annat jag skulle få in utanför de här arbetsprövnings timmarna, för er ser det inte så mycket ut men för mig är det de. Allt kommer säkert bli jätte bra när alla tider har hittat sin plats i veckan, men just nu är det bara kaos innan jag vet att detta schemat fungerar.

Det är ju allt från massage till sjukgymnastik, som arbete som ska finnas med, sen ska man ju helst ha ett socialt liv också. Det är det som är det bästa på sommaren för då är det de sociala med vännerna som prioriteras först och inte efter alla måsten som det är resten av året. Det gäller det att göra som Skalman att ställa en mat, sov och aktivitetsklocka för att få in alla bitar i vardagen som gör att livet får den livskvalite och glädjen som man vill ha!

Hur gör ni för att få ihop vardagen, har ni något bra tips att dela mer er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0