Min skyddsängel!

Idag fyller min kära lillasyster 23 år! Därför vill jag tillägna detta inlägg till en av mina skyddsänglar. När olyckan hände förstod varken jag eller mina närmaste vilken stor grej det skulle bli av min nackskada, då alla läkare och sjukgymnaster sa att det nästan alltid gick över. I mitt fall gjorde det inte det och mitt liv förändrades på en timme, med förändringarna i vardagen följde att jag inte kunde göra allt som jag hade gjort innan. Ida som då jobbade halvtid tvekade inte en sekund då hon hoppade in i min vardag som en extra hand. Då visste hon inte att det skulle vara så länge som det har varit.

Genom att hela tiden ställa upp för mig, har hon klivit in i den storasyster rollen som jag hade innan. För att hjälpa och stötta mig har hon offrat tid för sig själv och istället för att ta möjligheten att fly när det har varit som jobbigast har hon istället ställt upp ännu mer. Jag kan inte vara mer stolt över att ha en sån fantastisk syster som jag är! Tack för all tid du lägger på mig, allt ansvar, all kärlek, all omtanke!

Ett stort grattis syrran på födelsedagen, jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0