Ni är bäst!

I tisdags tog jag och min syster "lilla" bilen till mormor och morfar i Sölvesborg, för en liten semester på tre dagar. Här hemma börjar nämligen allting bli vardag igen, då mamma och pappa tillsammans med de flesta andra har börjat jobba. Med det följer brev, telefonsantal och saker att göra igen. För att njuta en sista vecka innan allt drar igång bestämde vi oss för att förlänga semestern lite genom att åka iväg.

Jag har sagt det innan, men jag säger det igen! Mormor och morfar är de bästa i hela världen, de har alltid ställt upp för alla sina barn och barnbarn oavsett vad som har hänt. Tillsammans har vi både skrattat och gråtit över jobbiga saker. Vi har även upplevt mycket fina saker tillsammans, då de alltid har prioriterat att vara tillsammans med oss. Vår generation har tagit till oss och lyssnat på deras erfarenheter och kunskaper och de tvärtom till oss.

Som sagt i tre dagar har vi varit tillsammans och bara njutit, vi har spelat kort med morfars fina hemmagjorda kortspelsställning till mig och vi har varit ute och gått. Vi har även spenderat många timmar och bara suttit och pratat, vilket är super härligt! Tack för dessa fina dagarna, ni är bäst glöm inte det!


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som att ni hade en toppen mini semester, det var nog klokt att förlänga semestern. Man måste unna sig för att orka med vardagen.

2011-08-12 @ 16:37:19
URL: http://envisodum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0