Bildbevis bettskena!

Här kommer den utlovade bilden på min nya nattvän eller rättare sagt ovän. Jag har kämpat med den här skenan en vecka nu och det går framåt, men vilken kamp att vänja sig. Låter kanske löjligt och jag ska egentligen inte klaga för denna är ju en fjärdedel av en vanlig bettskena i storlek. Jag är imponerad av er som har en hel skena!

Det har nog bara varit extra jobbigt nu, för jag har varit förkyld vilket gör att min astma blir sämre och när man då ska sova med något i munnen känns det som att jag får ännu mindre luft. Det som är positivt är att den stunden jag har den i så känns det som att musklerna i ansiktet äntlingen får slappna av och att den skarpa smärtan i ansiktet blir mindre.

Det gäller nog bara att vara ihärdig och vänja sig vid det, så kämpa, kämpa, kämpa! Har ni några tips hur man vänjer sig vid skenan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0