Bilder från firandet!

Här kommer en liten sammanfattning över hur mitt 25 års firande har sett ut. I torsdags när jag fyllde år gratulerades jag på morgonen av min underbara familj med skön sång och paket. Massa fint fick jag! Resten av förmiddagen bestod av massa syskon mys tills besöken avlöste varandra på eftermiddagen. Först kom två vänner med tulpaner och kort, samtidigt som en annan vän kom med sin lilla dotter och present. När alla var samlade var det sedan dags för lite fika med semlor, mums. När de skulle gå så mötte de min moster och kusin i dörren, som ville komma inom med en jätte fin ros och ett kort. Kvällen ägnades sedan med familjen med thai mat och annat gott.

I lördags var det sedan dags för att fira tillsammans med släkten, vilket var ett lite speciellt firande i år. Då jag hade bestämt mig för att vi skulle åka på äventyr på eftermiddagen. Jag hade nämligen bokat in oss på Björkängsgårdens spa där vedeldad bastu och badtunna stod på schemat. Så klockan kvart i ett möttes alla tre bilarna upp på parkeringen vid Mjällbys mataffär, för att sedan köra vidare till spat. När vi kom fram började vi eftermiddagen med kaffe/the och en smörgås. Jätte gott och trevligt får jag lov att säga.



s

Bild från tjejbordet!



Bild från badtunnan!

Efter att ha badat i en och halv timme var alla rätt möra, så då var det dags att hoppa in i duschen för att sedan bege sig hemåt mot Karlshamn. Kvällen var nämligen planerad hos oss, så klockan sex dök ytterligare några personer upp som är vänner till familjen. Resten av kvällen bestod av äta gott, lekar och massa prat! Jag säger bara det vilken härlig dag, allt bara föll på plats! Det är så skönt när allting blir som planerat eller vad säger ni!

Här kommer lite bilder på alla mina fina presenter, ingen nämd ingen glömd!





Fina blommor fick jag, tyvärr hann jag inte ta kort på ytterliggare två vackra buketter jag fick innan de vissnade. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0