Veckoschema 6 - 2011

Då var det söndag igen och det mesta som stod på schemat idag är ordnat. Söndagar är en riktig fixar dag för mig, för i veckan hinner jag inte riktigt ordna allting som jag vill. Orken räcker inte till mer än alla aktiviteter och det viktigaste samtalen eller lappar och brev som ska skickas. Så söndagen är en sån där komma i fatt dag för att vara på banan igen för nästa vecka, man orkar ju inte ta tag i hur mycket som helst. Idag har det mest varit förberedelser inför min 25 års dag om en och halv vecka, med min lilla ork får man dela upp saker och ting för att det ska bli bra i slutändan.

MÅNDAG  Besök hos sjuksköterska Monica + massage/laser hos Ann.

TISDAG  Mormor och morfar kommer.

ONSDAG  Tejpning hos sjukgymnast Ia + besök hos arbetsterapeut Karin.

TORSDAG  Ledig

FREDAG  Ledig

LÖRDAG  Filmkväll med en vän.

SÖNDAG  Dop för Tilda, en väns dotter.
 


Kommentarer
Postat av: Petra H

Jag har funderat emellanåt på att testa laser men har inte riktigt känt mig mogen för det än. Så småningom kanske.. Eller ultraljud har jag också hört mycket om.. Spännande att se hur det går för dig! =) Kramar!

2011-02-07 @ 12:43:42
URL: http://petrajanina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0