Fantastiska vänner!

Jag har sagt det innan men jag säger det igen, jag är så lyckligt lottad att ha så många fina och underbara människor runt omkring mig. I eftermiddag ringde det på dörren och utanför stod två vänner till min syster och mig, med sig hade de fina tulpaner och en present. Marie och Linn som de heter ska åka iväg på backpacking i Asien tillsammans med en annan vän Maja under tre månader och därav missar de min 25 års dag i februari. Mitt i deras stressiga sista vecka här hemma med allt vad det innebär med alla de ska träffa och packning med mera hade de tagit sig tid att hitta en present till mig. Snacka om att bli berörd, det är verkligen vänner det som sätter sin egen tid i skymundan för att prioritera någon annan. En jätte fin ring fanns i paketen, som verkligen var vald med högsta omtanke för att passa mig både rent stilmässigt och praktiskt. Tusen tusen tack mina änglar, kommer sakna er dessa tre månaderna! Vi står här och tar emot er när ni kommer hem igen!







Bilden blev lite si sådär, men man ser lite av formen iallafall! Super fin är det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0