Gång två laserbehandling!

Då var det dags för andra gången att testa laserbehandlingen hos min massör Ann. Hon känner mig utan och innan nu, fast det är inte så konstigt eftersom jag snart har gått hos henne i ett och halvt år var fjortonde dag. Från början kunde hon knappt röra mig pga av min nervsmärta, vilket gjorde att jag var jätte rörelsekänslig. Sedan förra gången har hon till och med kunnat röra mig i nacken, vilket är ett jätte kliv. Nu kan man ju kalla massagen för massage och inte bara knappt nudda mig.

Som sagt idag var det andra gången på lasern och idag utökade hon området med laserpennan till hela nacken, mellan kotorna i ryggen, hela armen och skulderpartiet. Denna gången kände jag en värmeökning när hon satte laserpennan längs huden, vilket jag inte gjorde sist. Då kände jag ingenting under laserbehandlingen, så det är ju framsteg. Vi får väl se hur det blir framöver, nästa behandling sker på fredag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0