Nu drar vi igång igen...

Imorgon är det dags att sparka igång det nya året på riktigt och komma tillbaka till vardagen. En del av mig tycker att det ska bli väldigt skönt och en annan del bävar för förändringar som man står inför. Jag kan ju säga en sak att jag har aldrig saknat rehab som jag har gjort denna veckan och därför längtar jag på ett sätt på att det ska bli måndag morgon. Ibland är det jobbigt att stå inför en nystart när alla känslor är kaos inom en. Lovar att berätta mer om vad som händer i vår efter att jag har lite mer kött på benen när allt har dragit igång! Kläderna är framlagda och väskan är packan inför morgondagen så nu kör vi!

Så här ser det första veckoschemat ut 2011!

MÅNDAG  Akupunktur hos sjuksköterska Monica.

TISDAG  Besök hos kuratorn Anki + hos sjukgymnast Ia för tejpning.

ONSDAG  Ledig

TORSDAG  Besök hos läkaren Bodil.

FREDAG  Ledig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0