Veckoschema 4 - 2011

Då var det måndag igen och veckan har börjat att rulla på. Jag tycker dagarna bara försvinner utan att jag hinner med allt jag vill, eller rättare sagt tiden finns väl men inte orken. That´s life! Helgen har med försvunnit i massa trevligheter, i fredags var jag och syrran på fest för att fira min fantastiska vän Anna till hennes socionom examen. Det var verkligen jätte trevligt och jag var så glad för hennes skull, man kunde riktigt känna den där sköna känslan som man själv hade vid sin sjuksköterske examen då tre års kämpande var slut. Tusen tack för en fantastisk kväll! Nu lämnar vi helgen och tittar på veckans utmaningar, där verkligen ordet utmaningar stryks under. Mer om detta i veckan, jag vill ju hålla er på halster lite... 

MÅNDAG  Besök hos Josse för att träffa deras lilla dotter Nelly +
besök hos en vännen Helena på eftermiddagen.

TISDAG  Massage + en grej jag berättar mer om på tisdag.

ONSDAG  Tejpning hos sjukgymnast Ia.

TORSDAG  Upptagen med fokus på min vardag.

FREDAG  Upptagen med fokus på min vardag + akupunktur hos sjuksköterska Monica.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hjärtat jag fäljer dig med och är det ngn som är en krigare och riktig kämpe är det du tessan! all eloge till dig! du är verkligen så BRA!

din underbara familj och du ni kommer alltid betyda mycket för mig det vet du!

tack för tipset om bollen:) tycker du om den masagen du får med den?

'tänker mycket på dig tessan det ska du veta!

många stora varma kramar och energi till dig<3

2011-01-25 @ 17:39:29
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0