Veckoschema 5 -2011

Ny vecka nya möjligheter, hur ofta tänker man inte så... Jag tror att det är viktigt att gå in med den inställningen, för ibland behöver man en omstart för att se möjligheterna i vardagen och inte problemen. För det är just det man ser när kroppen inte riktigt orkar och när det är för mycket, då är det lätt att missa allt det som faktiskt är bra. Förra veckan hittade jag en möjlighet i vardagen vilket känns väldigt spännande och roligt, men det är fortfarande i planeringsstadiet så jag vill inte säga mer. Ibland behöver man bara känna sig behövd för att få lite extra energi. För det är just det jag behöver nu göra saker som ger eneergi och inte som tar, för våren kommer att bli förändringarnas tid både på jobb front, hemmaplan med mera. Alla förändringar är jobbiga innan man hittar lösningar och har börjat på en planering för att allt ska bli bra, i mars kommer saker och ting bli klarare för mig.

MÅNDAG  Massage och andra laserbehandlingen.

TISDAG  Akupunktur hos sjuksköterska Monica +
mormor och morfar kommer och stöttar upp i min vardag.

ONSDAG  Tejpning hos sjukgymnast Ia.

TORSDAG  Besök hos sjukhustandläkaren Pontus.

FREDAG   Besök hos arbetsterapeut Karin.

Som ni ser en full vecka som vanligt, men som sagt se möjligheterna i er vardag alla ni läsare! Det gäller att kliva ut från ens trygga hörn i vardagen och ut på ny mark. Livet blir så mycket roligare då! Ha en bra vecka!



Kommentarer
Postat av: DeNiro

Du har en bra inställning, bara den är läkande. Hoppas det går bra för dig!

2011-01-30 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0