Längtan....

Min kropp har redan tagit semester känns det som, det är liksom ingen ordning och reda på dagarna längre. Det är bara solen som saknas för att det ska kännas som en riktig sommar. Två besök kvar på rehab innan det är dags att vila. Ska bli så skönt, känner hur kroppen längtar. Tänk att bara få göra det man känner för under några veckor, inget planerande eller prioriterande för hur mycket man orkar. Kanske leva som en vanlig 25 åring, leva livet helt enkelt. Visst finns alla problem och funktionshinder kvar, men man kan förtränga vissa för en stund. Ingen som kräver att man ska prestera eller som ställer krav, varken mig själv eller de runt omkring.

Gud vad jag längtar...


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är du så värd gumman! Och vi inleder ledigheten med en rolig midsommar ihop! Ska bli kul att hinna ses lite mer i sommar! Puss å kram Anna

2011-06-21 @ 18:49:03
Postat av: monique

Håller med dig!Jag längtar också....

2011-06-21 @ 19:28:12
Postat av: s

Jättebra blog! Råkade på den när jag sökte efter dosetter på google men fastnade i läsandet ett tag. Hoppas det går bra med rehaben!

2011-06-23 @ 02:09:11
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 15:16:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0