Snart semester!

Denna veckan är en sista rycket vecka innan det är dags för lite semester! Eller vissa kanske kallar mitt slappande dessa två senaste veckorna för semester, men det tycker inte jag. Visst jag har legat väldigt stilla i en solstol och gjort ingenting mer än sovit, men det var inte självvalt utan för att jag inte har orkat röra en fena. Orken kommer tillbaka mer och mer och jag har börjat tugga så smått på mjuka grejer. Sväljer hälften i bitar och hälften tuggar jag, för att avlasta lite. Saknaden efter en köttbit är stor, men det dröjer nog lite till innan mina käkar vill ha det mellan sig!

Så denna veckan blir det en mix av fortsatt vila, lite arbetsträning någon timme, besök på rehab, kalas för en vän och så vidare. Lite sådär smått och gått, innan det mer och mer går över till en efterlängtad ledighet. Min kropp behöver det nu, den är så trött efter allt som har varit i vår! Förväntningarna på sommaren är höga och mitt största mål är att ta dagarna som de kommer. Göra det som känns bra och roligt just den stunden, för en gångs skull inte behöva tänka och prioritera för att ha ett liv. I med att jag är ledig gör det inget att jag får böta för en grillkväll i en solstol två dagar efter, för jag har tiden att ta det!

Har ni slutat jobb och skolor ännu? Ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Kim Petersson

Hej hej vad trevlig dina inlägg är. kommer verkligen att läsa dina poster lite mer. =) Hoppas du har en kul helg =)

2011-06-28 @ 03:04:35
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0