Härlig lördag!

Gud vad skönt med lördag! Att vakna upp en lördags morgon är nog det bästa jag vet, antagligen på grund av det här;

- Jag får sova en halvtimme längre, då medicinen skjuts en halvtimme på helgen.

- Det är ingen som ställer krav på att jag ska befinna mig någonstans,
man kan ligga i sängen hela dagen om man vill.

- Alla andra är lediga, jag käner mig inte så annorlunda på helgerna jämnfört med vardagarna.

- Det finns tid att göra roliga saker på helgen om jag bara orkar.

- Resten av familjen är hemma, så att man kan få sällskap på den där promenaden eller bara ligga och titta på en film tillsammans.

Ja som ner ser finns det hur mycket saker som helst, som gör att man bara älskar helgen. Tycker inte ni det? Ha en skön lördag mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0