En härlig lördag!

I fredags kväll ringde min älskade kusin David för att informera om att han och min morbro spelade vollyboll turnering på hemmaplan idag och undrade om vi ville komma och titta. Så väckarklockan ställdes och klockan halv tio var hela släkten inklusive mig själv på plats för att se två matcher. De kämpade som bara den och vann ett set mot serieledarna och en hel match. Alltid lika kul att träffa alla, vi är en sammansvetsad släkt, som betyder mycket för varandra.



Kusinen! Du är bara bäst, hoppas du vet d!


Eftermiddagen var även den planerad då jag och mamma hade bestämt att vi skulle gå på hälsomässa på folkets hus. På mässan fanns allt från spådamer, olika typer av massager, zonterapi, ansiktszonterapi, fotvård, försäljning av smycken och vetebotar med mera. Vissa saker fanns möjligheter att prova på för en liten summa och vissa bord berättade de bara om sin teknik. Ansiktzonterapin var anledningen till varför jag ville dit, tycker det verkar spännande att det kan hjälpa bara genom att trycka på några punkter. Det började med att man fick lägga sig i en solstol och sen påbörjade hon behandlingen genom att trycka på punkter och massera ansiktet. Efter bara några minuter sa hon "du var verkligen stel i din ansiktmuskulatur och det är inte konstigt att du har huvudvärk osv". Prov behandlingen pågick i cirka 10 minuter, men jag satte faktiskt upp mig på en riktig behandling om en och halv vecka för att se om det kan lösa upp späningar. Det återstår att se! Från hälsomässan följde även en ring och en babyvetebot med mig hem, som jag är riktigt nöjd med! Bild kommer någon annan dag för vetekudden är lite speciell!

Så nu blir det bara vila imorgon, då jag bara haft en vilodag i fredags och egentligen behöver mer! Som sagt vissa saker måste gå före! Hoppas att ni har haft en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej!!

Vad spännande det låter med ansiktzonterapi. Hoppas att det kan hjälpa till på något sätt :)

Du får rapportera hur det gick sen.

Kram, kram!

2011-03-06 @ 09:35:05
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0