Vecka 12 - 2011

Mars månad har varit en tuff tid med mycket jobbiga samtal, mail, tider med mera. Det har även funnits tid till många roliga saker också, men allt tillsammans har tagit slut på all min extra energi. Nu hoppas jag att detta är den sista tuffa veckan och sen hoppas jag på en lugn och behaglig månad där jag bara kan samla energi. Som ni ser innebär veckan en del jobbiga besked, berättar mer om detta när jag har mer information pån fötterna.
Håll tummar och tår att det ska gå bra!

Ha en underbar vecka och ta hand om er!


MÅNDAG  Sjukgymnastik hos Ia och massage på eftermiddagen.
Det är belöningen för slitet på förmiddagen.

TISDAG  Besök hos kuratorn och lättgympa på kvällen.

ONSDAG  Ledig

TORSDAG  Möte med Försäkringskassan angående min framtid.
Kommer mer om detta i veckan.

FREDAG  Extra systern kommer på besök i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0