Förhoppningsvis dags!

Imorgon är det äntligen dags, förhoppningsvis iallafall. Förra gången blev ju besöket till käkkirurgen i Lund inställt bara någon dag innan, så man ska väl inte säga för mycket. Jag hoppas iallafall att vi ska få en lösning till mitt gapproblem eller iallafall komma en bit på vägen, i över ett år har vi stått och stampat. Det är egentligen inte okej att det ska ta så lång tid, men jag kanske är ett för jobbigt fall för att det ska vara enkelt.

För er som ine har hängt med från början, så har jag svårigheter att gapa mer än ca två cm efter min trafikolycka. Jag har även mycket smärta och huvudvärk på grund av käkarna. Det som har diskuterats i ca ett år är om det är musklerna i ansiktet eller käklederna som ställer till det eller kanske även båda två. Håll tummarna för att vi ska hitta en lösning imorgon!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 08:23:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0