Ny vecka!

Då var det ny vecka framför oss, vilken ser annorlunda ut än de vanliga veckorna. Bland annat står det ett efterlängtat besök hos käkkirugen i Lund, för att se vad de kan göra åt mina käkar. Sen står jag även för en förändring i mitt liv, som är både jobbig och rolig. Vi får väl se om klumpen i magen försvinner efter på onsdag.

Hoppas er helg har varit bra annars. Här har det varit en riktig familjedag, först kom mormor och morfar. Vi gick längs strandpromenaden en runda och sen åt vi en god måltid på Vägga rökeri, tack älskade morfar. En timme efter de hade åkt hem kom min morbro med familj inom och vi satt och pratade en stund. Sen åkte dom hem och vi gick och la oss i soffan, men rätt var det var kommer en liten bil och tutade utanför huset. Då visade sig att det var kusinen David och hans mamma Ewa som kom igen och skulle visa upp deras nya lilla Ford Fiesta från -84. En jätte söt liten bil, som vi hoppas att de får tur med!!! 


MÅNDAG  Ansiktszonterapi

TISDAG  Käkkirurgen i Lund besök

ONSDAG  Ny utmaning, kommer mer info i veckan när jag vet mer.
En ledtråd är att det har med mötet i fredags att göra. Massage på eftermiddagen.

TORSDAG  Besök hos sjuksköterska Monica + sjukgymnast Ia.

FREDAG  Ledig än så länge.

Ha en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0